Synttäriale - 15 vuotta koirien kouluttamista - kaikki kurssit -15 % koodilla SYKSY15

Kissan ulkoilu turvallisesti valjaissa

Onko sinulla kissa, jonka kanssa haluaisit aloittaa uuden, yhteisen harrastuksen? Kaipaako kissasi uudenlaisia virikkeitä ja kyllästyy helposti sisällä asunnossa tehtäviin juttuihin? Haluatko tarjota kissallesi lajityypillistä toimintaa ilman ulkoilun aiheuttamia riskejä? Valjaissa ulkoilutus on turvallinen tapa ulkoiluttaa kissaa, kun opetus tehdään asteittain ja huolella. Tällä eläinten käytösneuvoja Jaana Pohjolan koostamalla kurssilla opit perusharjoitteet valjaiden ja ulkoilun opettamiseen perusteellisesti ja turvallisesti. Kurssilla kissa opetetaan valjaisiin palkitsemisen avulla.

Mitä kurssilla opitaan?

Kurssi sisältää kuusi oppituntia:

• Harjoittelussa tarvittavat välineet ja esiopetus
  • Valjaiden pukemisen opettaminen
  • Valjaat ja hihnan käyttö
  • Kissan nostaminen syliin – turvasatama
  • Ulkoilun aloitus
  • Turvallisesti ulkona

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi sopii kaikille kissanomistajille, jotka haluavat aloittaa valjaiden harjoittelun. Jokaiselle kissalle valjaiden kanssa ulkoilu on hyvä tavoite, mutta osa kissoista lämpenee valjaille todella hitaasti. Vaikka sinulla olisi hitaasti lämpiävä kissa, harjoittelu kannattaa silti. Kurssi sopii sekä aktiivisille kissoille, joille harjoittelu on jo tuttua, sekä aremmille kissoille, jotka vasta aloittelevat palkitsemiseen perustuvaa harjoittelua.

Käytännönasioita kurssista

Kurssin materiaali on heti oston jälkeen käytössäsi ja jää pysyvästi käyttöön. Kurssilla on lisäksi mahdollisuus kommentoida ja kysyä.

Miksi valita tämä kurssi?

Kissan ulkoilu turvallisesti valjaissa

Jätä kommentti