Toimitusehdot

Sinni Nordica Ky 2939354-9 (jäljempänä verkkokauppa) myy digitaalisia tuotteita yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@elainkoulutus.fi
Puhelin: 044-208 4420
Postiosoite: Pakaantie 540, 16390 Pakaa

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan www.elainkoulutus.fi-palvelussa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään sen jälkeen kun ostoskorin sisältö maksetaan verkkokaupassa. Tilaaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Palvelujen käyttö edellyttää, että asiakkaalla on käytössään internet-yhteys sekä tietokone tai nettiyhteyden mahdollistava mobiililaite.

Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot sekä tuotteiden hinnat. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Peruuttamisoikeus

• Asiakkaalla on oikeus perua tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Peruutusoikeus koskee palveluja, jotka tapahtuvat tiettynä ajankohtana ja asiakas on ostanut kurssin 14 vuorokautta ennen alkamisajankohtaa. Tilauksen voi peruuttaa tekemällä vapaamuotoinen ilmoitus osoitteeseen info@elainkoulutus.fi.
  • Asiakkaalle ei ole kaupan peruuttamisoikeutta verkkokursseissa, joissa sisällön toimittaminen on sähköisesti aloitettu kuluttajan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä. Verkkokurssin ostossa sisältö toimitetaan heti oston jälkeen.

Maksaminen

Sivuston maksupalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7). Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.

Katso Paytrailin maksupalveluehdot.