Usein kysytyt kysymykset

Ostin kurssin, mutta miksi en näe sen sisältöä?

Kyse on todennäköisesti sivuston evästehyväksynnästä. Kokeile klikata mustaa pampulaa sivun oikeassa alareunassa ja paina siitä “hyväksy evästeet”. Näin saat näkyviin myös upotetut videot.

En ole varma mikä kurssi olisi paras juuri minun koiralleni ja meidän ongelmiimme?

Eläinkoulutus.fi -sivustolla on yli 60 verkkokurssia koirille. Jos pähkäilet useamman kurssin välillä, autamme mielellämme parhaan mahdollisen vaihtoehdon löytämiseksi juuri sinulle ja koirallesi. Kysy sähköpostitse: info@elainkoulutus.fi

Kuka on kouluttaja kursseilla?

Kaiken sisällön, luennot ja kurssit Eläinkoulutus.fi -sivustolla on koonnut eläinten käytösneuvoja ja -kouluttaja Jaana Pohjola.

Kuinka pitkään kurssin materiaali on käytettävissä ostopäivästä alkaen?

Kurssin kaikki materiaalit jäävät käyttöösi ja katsottavaksesi pysyvästi, ellei toisin ole mainittu. Toisin sanoen voit hyödyntää kursseja ja palata sisältöihin pitkänkin tauon jälkeen.

Mitä välineitä tarvitsen kurssille osallistuakseni?

Verkkokurssit on tekstimuodossa, ja tekstin seassa on upotettuja videoita. Voit käydä kurssin puhelimellasi, etkä tarvitse mitään erikoistyökaluja. Osassa valmennuksista tapaamiset järjestetään zoomin kautta, ja niitä varten voit asentaa ilmaisen zoom-sovelluksen puhelimeesi tai tietokoneellesi.

Millaisille koirille kurssit sopiva?

Kurssien esittelyissä kerrotaan, jos kurssi sopii erityisesti tietynlaisille koirille. Lähtökohtaisesti kurssimme sopivat kaikille koirille ikään, rotuun ja muihin ominaisuuksiin katsomatta. Kursseille osallistuakseen ei tarvitse olla mitään pohjataitoja vaan opit kurssilta kaiken oleellisen.

Entä jos en saakaan apua kurssista?

Kaikilla tuotteillamme on tyytyväisyystakuu.

Voinko maksaa laskulla?

Laskulla maksaminen onnistuu!