Toukokuun ale! Kaikki kurssit -20% koodilla alekoodi - hyödynnä tarjous!

Yksilöllinen puhelinneuvonta

Puhelinneuvonta on helppo ja nopea tapa saada yksilöllistä apua ja uudenlaisia ideoita ongelmiin lemmikkisi kanssa. Puhelinneuvonnassa apunasi on eläinten käytösneuvoja ja -kouluttaja Jaana Pohjola.

Hinta: 30min 79€.

Miten puhelinneuvonta toimii?

Varaa puhelinneuvonta-aika alla olevasta palvelusta, niin Jaana soittaa sinulle varaamanasi ajankohtana. Voit maksaa aikasi joko varauksen yhteydessä luottokortilla tai jälkikäteen laskulla. Mikäli valitset vaihtoehdon “maksa myöhemmin”, saat puhelinneuvonnasta laskun.

Mitä asioita puhelinneuvonnassa voi käsitellä?

Puhelinneuvonnassa voidaan käsitellä mitä tahansa eläinten käyttäytymiseen, kouluttamiseen tai hyvinvointiin liittyvää aihetta. Tyypillisesti aiheet koskettavat tavalllisia arkipäivän tilanteita, huolta lemmikin hyvinvoinnista, sen käyttäytymiseen liittyvää kysymystä tai jotain akuuttia ongelmaa lemmikkiin liittyen.

Voiko puhelimitse saada pitkän ajan apua?

Puhelinneuvontaa voi ottaa aina kun siltä tuntuu. Monesti puhelinneuvontaa hankitaan verkkokurssin tueksi, jolloin puhelinkeskustelun pohjalta voidaan tuunata harjoituksia juuri teille sopiviksi. Voit puhelinneuvonnassa kysyä vinkkiä johonkin ongalmatilanteeseen ja sitten voimme seurata säännöllisesti tilanteenne kehittymistä.

Varaa puhelinaika

Varaa aika puhelinneuvontaan alla olevasta kalenterista! Selaa viikkoja eteenpäin, jos vapaita aikoja ei ole lähipäiville. Muista merkitä aika itsellesi ylös.

Hinta: 30min 79€.

Jos tilanteesi on kiireellinen, voit kysyä akuuttiaikaa tekstiviestillä puh. 044 208 4420.