Toukokuun ale! Kaikki kurssit -20% koodilla alekoodi - hyödynnä tarjous!

Arkea helpottavat zoom-treenit ”riiviöpennuille” alkaen 28.5.

Neljän kerran pentukurssilla harjoitellaan arjessa tarpeellisia taitoja. Kurssi on suunniteltu erityisesti villikkopennuille, mutta se sopii kaikenlaisille pennuille. Kurssille voit osallistua pentusi kanssa, olipa se vasta luovutusikäinen tai jo hieman vanhempi. Harjoiteltavia taitoja ovat katsekontakti ja odottaminen, erilaisista tavaroista irrottaminen ja vaihtokauppa, oman paikan harjoittelu ja rauhoittuminen sekä ihmisten tervehtiminen ja kohtaaminen. Nämä taidot helpottavat elämää ja luovat yhteisymmärrystä pennun ja omistajien välille. Treenit toteutetaan zoomissa, joten saat nauttia pentusi kanssa siitä, ettei kurssilla ole liikaa häiriöitä, eikä pentua turhaan kiihdyttäviä tekijöitä. Tällä tavalla sekä pentusi että sinä pystytte keskittymään olennaiseen kurssin aikana omassa kodissanne.  Kurssi on neljän kerran kurssi, ja joka kerralla on lyhyt teoriaosuus, käytännön ohjatut harjoitukset sekä mahdollisuuksia kysyä. Kurssikerroista jää käyttöön tallenteet, joihin voit palata uudelleen silloin kun haluat.

Kurssin aiheet:

• 28.5. Katsekontakti ja odottaminen
  • 4.6. Luopuminen, irrottaminen ja vaihtokauppa
  • 11.6. Oma paikka ja rauhoittuminen
  • 18.5. Ihmisten tervehtiminen

Harjoitukset pidetään tiistaisin klo 17.30.

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi sopii koiranpennuille, jotka ovat iältään noin 3 kk ylöspäin. Yläikärajaa kurssilla ei ole, joten kaikenlaisten pentujen ja pentumaisten koirien kanssa voi kurssille osallistua. Erityisen hyvin kurssi sopii sellaisille koiranpennuille, joiden on vaikea keskittyä tavallisella pentukurssilla, jossa on muita koiria samaan aikaan läsnä.

Kurssin aiheet:

• 28.5. Katsekontakti ja odottaminen
  • 4.6. Luopuminen, irrottaminen ja vaihtokauppa
  • 11.6. Oma paikka ja rauhoittuminen
  • 18.5. Ihmisten tervehtiminen

Harjoitukset pidetään tiistaisin klo 17.30.

Kurssin kouluttaja

Kurssin kouluttaja on Jaana Pohjola, jolla on vahva kokemus erilaisista koiraperheiden haasteista ja koirankoulutuksesta jo vuodesta 2010 asti. Jaana on kehittänyt kysytään koiralta-menetelmän ja on erityisen tunnettu koiralähtöisestä ajattelustaan ja näkökulmastaan.

Käytännönasioita kurssista

Kurssin oston jälkeen näet zoom-kutsun sivuston valikossa “kurssini”. Kun kirjaudut sisään ja selaat kurssia alaspäin, näet kohdan “kurssin sisältö”, josta klikkaamalla aukeaa zoom-kutsu ja samaan paikkaan tulevat myös kurssin tallenteet kurssikertojen jälkeen.

Arkea helpottavat zoom-treenit ”riiviöpennuille” alkaen 28.5.

Zoom-kutsu ja -tallenteet