Hauskoja temppuja -kotitreeniryhmä (syksy 2023)

Haluaisitko harrastaa koirasi kanssa jotakin, mutta et tiedä mitä? Mitä jos tulisit mukaan meidän hauskojen ja hyödyllisten temppujen kotitreeniryhmään?

Kotitreeniryhmässä on kahdeksan treenikertaa tiistaisin klo 19-20. Treeneissä eläinten käytösneuvoja Jaana Pohjola taustoittaa harjoituksen ideaa, ohjeistaa, auttaa ja vastaa kysymyksiin!

ti 5.9., ti 19.9., ti 3.10., ti 17.10., ti 31.10., ti 14.11., ti 28.11. ja ti 12.12.

Treeniryhmään voi liittyä myös perästä mukaan!

Jos et pääse jollekin treenikerralle, ei hätää. Saat harjoitteista tarkat ohjevideot tallenteina jälkikäteen. Voit jatkaa tallenteiden avulla treenaamista myös itsenäisesti.

Harjoiteltavia asioita ovat muun muassa avainten etsiminen, lelujen siivous koriin, paikoillaan pysyminen ja kodin avustavat toimet (kuten laatikon avaaminen ja sulkeminen, ulos pyytäminen, valojen sammuttaminen).

Harjoitukset ovat hyvin yksinkertaisia ja ne selostetaan läpi käytännönläheisesti. Idea kotitreeniryhmässä on, että harjoitukset pystyy soveltamaan hyvin erilaisille koirille.

Kotitreenit on kätevä ja turvallinen vaihtoehto erityisesti toisista koirista kiihtyville tai pelokkaille koirille!

Kenelle kurssi sopii?

Treeniryhmä sopii kaikenikäisille ja -rotuisille koirille pennuista senioreihin. Kurssilla harjoitellaan hauskoja ja hyödyllisiä taitoja, joita kaikkia voi soveltaa ja jatkojalostaa lisää oman tarpeen mukaan.

Kurssi sopii erityisen hyvin sellaisille koiranomistajille, jotka haluavat opettaa koirilleen arjen taitoja vankkojen perusteiden kautta ja koiraa kuunnellen.

Miksi kannattaa treenata kotona?

• Monelle koiralle koirakouluympäristö on liian haastava paikka harjoitella
  • Kotona voi tauottaa ja harjoitella juuri omalle koiralle sopivalla tavalla
  • Kotona edistyminen on nopeampaa kuin vieraassa paikassa
  • Kotona saa harjoitella omaan tahtiin ilman häiriöitä
  • Voit osallistua mistä päin Suomea tahansa!
  • Aikaa, rahaa eikä vaivaa kulu treenipaikalle siirtymiseen

Kouluttaja

Treeniryhmän vetäjänä toimii eläinten käytösneuvoja, kouluttaja ja Kysytään koiralta®️-metodin kehittäjä Jaana Pohjola (MSc, BSc, AmO).

Asiakkaat pitävät erityisesti Jaanan syyllistämättömästä lähestymistavasta ja soveltavista ideoista!

Käytännönasioita

Treenit järjestetään etänä zoomilla. Saat treeneistä lisäksi videotallenteet. Kunkin treenikerran aluksi näytetään videolta kyseisen kerran harjoitteet ja selostetaan ne auki. Voit halutessasi harjoitella oman koiran kanssa video päällä tai itsenäisesti ilman videointia – miten vain haluat. Treenien aikana on mahdollista kysyä neuvoa.

Hauskoja temppuja -kotitreeniryhmä (syksy 2023)