Koiran leikkikäyttäytyminen – luentotallenne

Leikki on tärkeää koiran hyvinvoinnille. Koira voi leikkiä yksinään, toisten koirien tai ihmisen kanssa. Monesti varsinkin harrastuksissa korostuu leikki ihmisen kanssa. Mistä tunnistaa, että leikki on koiran mielestä aidosti kivaa? Miten omaa koiraa voi tukea leikkimään? Miten ihmisen kanssa leikkiä voi hyödyntää erilaisissa yhteyksissä?

Opi koiran leikkikäyttäytymisestä ja saa vinkkejä oman koirasi kanssa leikkimiseen!

Mihin ongelmiin luennolta saa apua?

Luennolta saa perustietoa koiran leikkikäyttäytymisestä yleisellä tasolla. Lisäksi luennolta saa vinkkejä siihen, miten oman koiran kanssa kannattaa leikkiä. Luento sopii myös sellaisille omistajille, joiden koirat eivät leiki ns. normin mukaan.

Kenelle luento sopii?

Luento soveltuu kaikille koiranomistajille, jotka haluavat ymmärtää koiran käyttäytymistä syvällisemmin. Luento on tarkoitettu jokaiselle, jota kiinnostaa koiran lajityypilliset piirteet ja joka haluaa oppia leikkimään koiransa kanssa paremmin.

Mitä luennolla opitaan?

Koiran kanssa leikkimiseen liittyy paljon ennakkokäsityksiä ja myyttejä, kuten että koira ei saisi voittaa tai että koiran pitää palkkautua taistelu/saalisleikillä. Leikki on leikkiä, ja jos se ei ilmennä aitoa iloa, se on jotain muuta.

Luennolta opit koiran leikistä ja leikkikäyttäytymisestä. Lisäksi saat vinkkejä siihen, miten eri tavoin koiran kanssa voi leikkiä ja mistä aidon leikin tunnistaa.

Luennoitsija

Luennoitsija on eläinten käyttäytymistieteen maisteri Jaana Pohjola, jolla on laajan koulutustaustansa lisäksi yli 13 vuoden käytännönkokemus koiranomistajien ja kouluttajien kouluttamisesta.

Käytännön toteutus

Kun ostat luentotallenteen, pääset katsomaan sen heti. Luento pysyy käytössäsi pysyvästi, joten voit kuunnella sen useita kertoja halutessasi.

Koiran leikkikäyttäytyminen – luentotallenne