Koiran hampaiden harjaus -kurssi

Koiran hampaiden harjaus on tärkeää ennaltaehkäisevää terveydenhoitoa. Kun koiran hampaat harjataan säännöllisesti, voidaan huomata erilaiset hammasongelmat jo aikaisessa vaiheessa ja toisaalta hampaat pysyvät paremmassa kunnossa kun niitä hoidetaan. Koiran hampaiden harjaus on loistava tapa rakentaa luottamusta koiran ja omistajan välille.

Mihin ongelmiin kurssista saa apua?

Kurssista saa apua koiran hampaiden harjaamisen harjoitteluun, jos koira ei ole tottunut hampaiden pesuun tai jos se välttelee tai vastustelee hampaiden pesemistä.

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi sopii kaikille koiranomistajille, jotka haluavat rakentaa koiran hoitotoimenpiteistä omaehtoisia, eli haluavat että koirankin ääntä kuunnellaan. Kurssi sopii nuorille, kaikenrotuisille ja kokoisille koirille, olivatpa ne harrastuskoiria tai kotikoiria.

Mitään taitovaatimuksia ei kurssilla ole. Kurssi on suunnattu erityisesti sellaisille koiranomistajille, joita kiinnostaa ymmärtää koiran toimintaa syvällisesti ja toimia koiraa kohtaan ystävällisellä otteella.

Mitä kurssilla opitaan?

Kurssilla käydään läpi neljä yksinkertaista harjoitusta, joiden avulla koiran hampaiden harjaaminen edistyy.

Kurssin kouluttaja

Kurssin kouluttaja on Jaana Pohjola. Jaanalla on vahva kokemus koirien erilaisista käsittelyhaasteista ja hän on omaehtoisen käsittelyn puolestapuhuja.

Käytännönasioita kurssista

Saat verkkokurssimateriaalin heti käyttöösi ja voit alkaa suorittaa sitä omassa tahdissasi. Materiaali jää pysyvästi käyttöösi.

Koiran hampaiden harjaus -kurssi