Toukokuun ale! Kaikki kurssit -20% koodilla alekoodi - hyödynnä tarjous!

Koiran riistavietti – luentotallenne

Koira säntää jäniksen perään tai kiihtyy peuran hajuista, jonka jälkeen käskysi kaikuvat kuuroille korville? Koiran riistavietti voi joskus olla niin voimakas, että se häiritsee lenkkeilyä. Toisissa tilanteissa, esim. metsästyksen yhteydessä, koiran riistavietti on toivottu asia, mutta tavalliselle kotikoiralle se on usein haasteellinen ilmiö, joka voi aiheuttaa vaaratilanteita. Miten koiran riistaviettiin voi vaikuttaa, jos se häiritsee? Kuuntele eläinten käytösneuvojan kattava luentotallenne aiheesta!

Mihin ongelmiin Koiran riistavietti -luennosta saa apua?

Luennolta saa apua koiran riistavietin hallitsemiseen silloin, kun se häiritsee lenkkeilyä tai aiheuttaa karkaamisyrityksiä.

Huom. Laajemmin koiran hihnassa lenkkeilyn ongelmiin keskittyy Tyytyväinen lenkkikaveri -verkkokurssi.

Kenelle Koiran riistavietti -luento on hyödyllinen?

Luennon aiheena on koirat, jotka kiihtyvät riistan hajuista ja jäljistä voimakkaasti. Sopii ennaltaehkäiseväksi tai ongelmatilanteisiin.

Tämä luento sopii erityisen hyvin valveutuneille koiranomistajille, jotka ovat kiinnostuneita astetta syvemmästä ymmärryksestä ja rakentavista, käytöksen syihin paneutuvista, ratkaisuista.

Kyseessä on luentotallenne eli voit katsoa tai kuunnella sen joustavasti.

Mitä opit Koiran riistavietti -luennolla?

Luennolla käydään läpi tekijöitä, jotka vaikuttavat koiran riistavietin taustalla. Luennolla käsitellään, miten riistan aiheuttamaa turhautumista voidaan purkaa ja ehkäistä, ja miten koiraa voi totuttaa riistaan niin, ettei kiihtyminen häiritsisi niin paljon koiran lenkkeilyä.

Luennoitsija

Luennoitsija on Jaana Pohjola, eläinten käytösneuvoja (MSc) ja ongelmakoirankouluttaja. Jaana on auttanut lemmikinomistajia jo vuodesta 2010 lähtien. Hän on saanut paljon kiitosta selkeästä ulosannistaan, syyllistämättömästä lähestymistavastaan ja luovista harjoitusideoistaan.

Käytännön toteutus

Kun ostat luentotallenteen, pääset katsomaan sen eläinkoulutus.fi-sivustolta ostohetkellä luomillasi tunnuksilla. Luento pysyy käytössäsi pysyvästi, joten voit kuunnella sen useita kertoja halutessasi. Luentotallenne on katsottavissa heti oston jälkeen.

Koiran riistavietti – luentotallenne