Koiran ruokailukäyttäytyminen – luentotallenne

Millaista on koiran lajityypillinen ruokailukäyttäytyminen ja miten tämä voi vaikuttaa koiran omistajaan? Mitä koiran ruokailukäyttäytymisestä on hyvä tietää ja millaisia syömiseen liittyviä käyttäytymishaasteita koirilla voi olla? Entä tarvitseeko jokainen koira ruokintavirikkeitä? Mitä jos koira nirsoilee tai pentu ei suostu syömään kasvattajan valitsemaa ruokaa?

Jälleen kerran loistava, ajatuksia herättävä ja myyttejä murtava luento. Kiitos Jaana!

Mihin ongelmiin luennosta saa apua?

Luennosta saa tietoa koiran normaalista ruokailukäyttäytymisestä sekä ruokailuun mahdollisesti liittyvistä ongelmista. Luennolla käsitellään koiran ruokintaa käyttäytymisen näkökulmasta ja pohditaan, miten koiran persoona ja ominaisuudet vaikuttavat siihen, millaisia ruokintajärjestelyjä ja virikkeitä koiralle kannattaa järjestää.

Kenelle luento sopii?

Luento sopii kaikille koiranomistajille, joita kiinnostaa oman koiran käyttäytyminen pintaa syvemmältä. Mikäli koirasi syömiseen liittyy haasteita tavalla tai toisella, ja olet saanut ristiriitaisia neuvoja, tämä luento sopii sinulle.

Mitä luennolla opitaan?

Luennolla käydään läpi koiran lajityypillistä taustaa ja sen vaikutusta siihen, millainen syöjä koira on. Lisäksi käydään läpi tyypillisiä ruokailuun liittyviä haasteita, kuten ruuan vahtimista, syömättömyyttä ja jatkuvaa nälkäisyyttä ja ahneutta sekä näihin ongelmiin liittyviä myyttejä ja kyseenalaisia neuvoja, joita edelleen jaetaan.

Kurssin kouluttaja

Kurssin kouluttaja on Jaana Pohjola. Jaanalla on vahva kokemus koirien erilaisista koirien ruokailuhaasteista ja niiden ratkaisemisesta.

Käytännönasioita luennosta

Luennon katseluun tarvitsee vain nettiyhteyden. Materiaali on videomuodossa ja jää käyttöösi pysyvästi.

Koiran ruokailukäyttäytyminen – luentotallenne