Koirienväliset riidat – luentotallenne

Kun perheen koirat tappelevat keskenään, tulee omistajalle usein epäonnistunut ja ehkä epätoivoineinkin olo – voiko riitapukareita saada enää kavereiksi ollenkaan. Koirienvälisiin suhteisiin liittyy monia jopa haitallisia myyttejä, joiden uskominen ja toistelu ajavat ihmisiä ottamaan turhia riskejä koirien kanssa. Pelkkien riitatilanteiden tuijottamisen sijaan usein on syytä zoomata ulospäin ja katsoa koirien elämää kokonaisuutena.

Mihin ongelmiin luennosta saa apua?

Luennolla käsitellään koirien välisiä suhteita, koiran kehitysvaiheita sekä hyviä käytäntöjä ja opetettavia taitoja useamman koiran perheisiin. Luennolla käydään läpi, mitkä tekijät vaikuttavat koirienvälisiin suhteisiin ja miten ristiriitatilanteiden jälkeen voi palautua takaisin yhteiseloon.

Kenelle luento sopii?

Luento sopii kaikille koiranomistajille, joilla on useampi kuin yksi koira tai joilla on toinen koira suunnitteilla. Luento sopii kaikenrotuisten koirien omistajille.

Mitä luennolla opitaan?

Luennolla käydään läpi tyypillisiä syitä saman perheen koirien riidoille ja tappeiluille. Lisäksi käydään läpi koirien tappeluiden ennaltaehkäisyä ja riitatilanteiden jälkihoitoa.

Luennoitsija

Luennoitsija on eläinten käyttäytymisneuvoja Jaana Pohjola (MSc, BSc), jolla on vankka kokemus monenlaisten koiraongelmien ratkomisesta.

Käytännön toteutus

Kun ostat luentotallenteen, pääset katsomaan sen eläinkoulutus.fi-sivustolta ostohetkellä luomillasi tunnuksilla. Luento pysyy käytössäsi pysyvästi, joten voit kuunnella sen useita kertoja halutessasi. Luentotallenne on katsottavissa heti oston jälkeen.

Koirienväliset riidat – luentotallenne