Toukokuun ale! Kaikki kurssit -20% koodilla alekoodi - hyödynnä tarjous!

Lahjakortit - Eläinkoulutus.fi

Vastuullinen ja hyödyllinen lahjaidea

Lahjakortti eläinten käytösneuvoja ja kouluttaja Jaana Pohjolan palveluihin ilahduttaa ketä tahansa välittävää koiranomistajaa.

Tämä käytännönläheinen lahja tulee takuulla käyttöön. Ystäväsi tai perheenjäsenesi saa Eläinkoulutuksen tarjonnan kautta tietoa ja apua enemmän kuin on uskaltanut edes toivoa!

Osta lahjakortti

Lahjakortista on hyötyä uudelle koiranpennun omistajille, koiran kanssa harrastaville tai ongelmatilanteessa apua tarvitseville.

Lahjakortin saaja voi lunastaa juuri häntä kiinnostavan luennon, verkkokurssin tai treenipaketin koiralle yli 70 erilaisen etäkoulutuksen joukosta.

Laaja koulutusvalikoima on hyödynnettävissä ympäri Suomen! Voit ostaa lahjakortin asuipa sen saaja missä päin Suomea tahansa. Lahjakortti toimitetaan perille kätevästi sähköpostitse.

Jos haluat antaa lahjakortin fyysisesti, kirjoita vastaanottajaksi oma sähköpostiosoitteesi ja tulosta lahjakortti.

Valittavissa olevat lahjakortin arvot: 19€, 39€, 59€ ja 99€.

Kun ostat lahjakortin, voit valita minä päivänä ja millä saatesanoilla se toimitetaan haluamaasi sähköpostiosoitteeseen. Voit esimerkiksi ostaa lahjakortin jo nyt ja ajastaa sen lähtemään saajalleen jouluaattona.

Lunasta lahjakortti

Oletko saanut lahjakortin elainkoulutus.fi sivuston verkkokursseille? Voit lunastaa lahjakortin joko kassalla tai jos sinulla on jo tili, oman tilin kautta kohdassa Lahjakortit.

Tarvitsetko apua lahjakortin kanssa?