Toukokuun ale! Kaikki kurssit -10% koodilla KEVAT10 - hyödynnä tarjous!

Eroon remmirähinästä -verkkokurssi

Remmiräyhääjien oma kurssi – koottu uudella käyttäjäystävällisellä tavalla!

Tunnistatko itsesi:

• olet käyttänyt satoja euroja rahaa erilaisiin kursseihin ja koulutuksiin, mutta punaista lankaa ei ole löytynyt eikä tuloksia tullut
  • olet huomannut, ettei koiraasi voi verrata kurssin muihin koiriin, koska se ei ajattele syömistä ohistustilanteissa
  • joudut etsimään ratkaisua remmirähjään kuin Graalin maljaa pitkin nettiä etkä löydä selkeää menetelmää

Remmirähinä on yksi yleisimmistä, raskaimmista ja eniten häpeää aiheuttavista ongelmista koirien kanssa. Paatuneestakin räyhääjästä voi kuitenkin tulla luotettava lenkkikaveri, jonka ei tarvitse huutaa kaikille vastaantulijoille. Muutos on mahdollista saada aikaan rauhanomaisilla, koira ymmärtävillä keinoilla.

Eroon remmirähinästä -verkkokurssilla pääset pureutumaan remmirähjän juurisyihin ja oppimaan, mistä remmirähinässä on kyse juuri sinun koirasi kohdalla ja miten siitä voi päästä eroon! Kurssi koostuu 34:stä kysymys-vastaus -videosta, joilla hihnalenkkeilyn haasteisiin erikoistunut eläinten käytösneuvoja Jaana Pohjola käy läpi aitoja kysymyksiä ja tosielämän tilanteita. Kurssiin kuuluu myös syventävä taustamateriaali.

Kurssille on koottu kaikki Jaana Pohjolan timanttisimmat opit hänen pitkän uransa varrelta – nämä harjoitukset on testattu tuhansilla koirilla!

Ongelmat, joihin kurssista on apua

• Koira rähjää karvat pystyssä toisille koirille tai ihmisille.
  • Koira jähmettyy nähdessään toisen koiran ja kohdatessa pistää rähinän pystyyn.
  • Koira heittäytyy maahan ja haukkuu, kun yrität viedä sitä sivummalle.
  • Koira innostuu kohdatessaan muita koiria, haukkuu ja yrittää purra sinua.
  • Koira rähjää samaa sukupuolta oleville koirille tai tietyntyyppisille, kuten isoille mustille koirille.
  • Koiraa on vaikea palkita lenkillä.
  • Koira ei ota kontaktia ulkona.

Olet jo ehkä kokeillut näitä keinoja tuloksetta:

• Namittanut koiraa ohitustilanteessa
  • Palkinnut koiraa siitä, että se katsoo muita koiria rauhassa
  • Kieltänyt koiraa kun se räyhää
  • Siirtänyt koiran huomiota muualle, kuten leluun tai maahan heitettyihin nameihin

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi soveltuu kaikille remmirähjäkoirien omistajille, jotka:

• ovat jo kokeilleet monia keinoja rähinän laannuttamiseen ja uuvuttaneet itsensä neuvojen sekamelskassa
  • haluavat auttaa koiraa vastuullisella, väkivallattomalla ja kestävällä tavalla
  • haluavat, että kommunikaatio koiran kanssa paranee
  • törmäävät murrosikäisen tai aikuisen koiran kanssa ensimmäisiä kertoja remmirähinään
  • huomaavat, että oma koira on vaikeasti palkittavissa, eikä harjoittelu etene
  • haluavat selkeät, perustellut ja konkreettiset ohjeet sekä varsinaisiin räyhäämistilanteisiin että niitä tukemaan arjessa

Mitä kurssin myötä tapahtuu?

• Tunnistat motiivin oman koirasi remmirähjän taustalla
  • Opetat koiran viestimään enemmän sinulle kuin vastaantuleville koirille
  • Voit mennä rennommin ohitustilanteisiin, kun tiedät mistä on kyse
  • Huomaat heti omasta koirastasi, miten se omaksuu kurssin opit
  • Hyväksyt, että arjen lenkit eivät ole optimaalisia harjoittelutilanteita, vaan harjoittelu tapahtuu niiden ulkopuolella
  • Sinun ei tarvitse ajatua syyttelemään itseäsi jos joku ohitus menee pieleen

Kurssin kouluttaja

Kurssin kouluttaja on Jaana Pohjola, eläinten käytösneuvoja, jolla on kokemusta erityisen haastavista koirista ja etenkin hihnalenkkeilyn haasteista jo vuodesta 2010 lähtien. Hän on itse kokeillut tyypillisiä koulutustapoja remmirähinään vuosien varrella, kuten koiran kieltämistä, huomion suuntaamista muualle, lelupalkan arvon nostoa, namittamista ja namien heittelyä maahan, koiran syöttämistä ämpäristä, rauhassa katsomisen harjoittelua.. huomatakseen että mikään yksittäinen kikka ei toimi, ellei sitä sovella kyseiselle koirayksilölle sopivaksi.

Jaana on kehittänyt ertyisen Kysytään koiralta®️ -metodin, jossa koiran aito motivaatio saadaan selville ja hyötykäyttöön. Tämä tarkoittaa sitä, että on aivan eri asia ratkoa remmirähinää jos motiivi on pelko verrattuna siihen että motiivi on turhautuminen. Tästä syystä yleispätevät ohjeet eivät toimi, kun koirayksilöä ei oteta huomioon. Tällä kurssilla opetat koirasi viestimään sinulle, silloin sen ei tarvitse viestiä kaikille vastaantulijoille.

Miksi kannattaa napata tämä kurssi?

Tämän kurssin anti on siinä, että koirasi on se, joka parhaiten tietää miksi se räyhää remmissä. Toiseksi paras asiantuntija olet sinä, joka koiran parhaiten tunnet. Kysytään koiralta – ajattelussa keskeistä on se, että koiran aito motiivi räyhäämisen taustalla huomioidaan. Kun hankit tämän kurssin, niin:

• säästät aikaa, vaivaa ja rahaa kun omaksut yksinkertaiset opit ja peilaat niitä oman koirasi persoonaan
  • sinun ei tarvitse enää metsästää uusia ideoita ja tiedonmuruja somesta tai netistä tai vaihtuvilta kouluttajilta
  • saat kurssilta ohjeiden lisäksi perustelut, miksi näin kannattaa toimia
  • sinun ei tarvitse kokeilla kaikkia maailman kikkoja eikä tehdä yleisimpiä virheitä vaan voit välttää ne
  • saat vastauksen omaan kysymykseesi, koska se lisätään materiaaliin ellei se vielä ole siellä, koska kurssi täydentyy koko ajan
  • pääset eroon itsesyytöksistä ja sen pohtimisesta, onko koirasi normaali vai poikkeava
  • kurssi pysyy käytössäsi oston jälkeen, joten voit palata siihen aina kun tulee ongelmia

Mikäli sinulle jäi kysyttävää, ota yhteyttä: info@elainkoulutus.fi

Olet lämpimästi tervetullut kurssille!

Eroon remmirähinästä -verkkokurssi

musta nuori koira vetää lelua hampaat irvessä

Johdanto ja esittely

Remmirähinä-kurssin sisältö