Kissan lääkintä – verkkokurssi

Yksi isoimmista virheistä kissojen lääkinnässä on se, että yritetään ensin tehdä väkisin ja sen jälkeen kissalla ei ole enää mitään mielenkiintoa osallistua toimiin. Olen itse oppinut tämän kantapään kautta aikoinaan esimerkiksi matolääkkeen kanssa – kun kerran yrittää puolen tunnin ajan saada kissaa ottamaan lääkkeen, voi sen jälkeen todeta että samaa ei kannata enää koskaan yrittää.

Tällä kurssilla käydään läpi se, miten kissan voi opettaa ottamaan lääkkeet helpommin, ilman taistelua. Kurssi keskittyy suun kautta annettaviin lääkkeisiin ja lisäksi käydään läpi astmaa sairastavien kissojen aerokat-ihnalaatiolaitteen käyttö.

Mihin ongelmiin kurssista saa apua?

Kurssista saa apua epäluuloisen kissan lääkintään joko suun kautta annettavilla lääkkeillä tai aerokat-inhalaatiolaitteella, jota käytetään kun kissalla on astma.

Kenelle kurssi sopii?

Kurssi sopii ennaltaehkäiseväksi kissanpennun tai löytökissan omistajille, sekä ongelmatilanteisiin, kun kissaa olisi tarve lääkitä.

Mitä kurssilla opitaan?

Kurssilla käytään läpi miten kissaa voi valmistella lääkintään ja miten kissaa voi opettaa luottamaan ihmiseen lääkintätilanteissa.

Kurssin kouluttaja

Kurssin kouluttaja on Jaana Pohjola, eläinten käyttäytymisneuvoja MSc, joka on pitkään työskennellyt kissojen käyttäytymishaasteiden parissa.

Käytännön toteutus

Kurssin sisältö on heti käytössäsi oston jälkeen ja se jää käyttöön pysyvästi.

Kissan lääkintä – verkkokurssi