Toukokuun ale! Kaikki kurssit -10% koodilla KEVAT10 - hyödynnä tarjous!

Koiran huomiohakuinen haukku – luentotallenne

Koira voi haukkua monista eri syistä. Huomiohakuinen haukku on kyseessä silloin, kun koira haluaa jotain (yleensä huomiota) ja haukkuu sen takia omistajalleen. Huomionhakuiseen haukkuun voi kuitenkin vaikuttaa! Ja se on itse asiassa jopa positiivinen ilmiö, koska haukku kertoo koiran suuresta motivaatiosta.

Kun ymmärtää, mistä huomionhakuisessa haukussa on kyse, voi siihen puuttua helpommin. Tältä luennolta saat ymmärrystä ja toimintaohjeita tilanteisiin, joissa koira “komentaa” tai vaatii asioita haukkumalla.

Kenelle luento sopii?

Luento sopii koiranomistajille, jotka painivat koiran huomiohakuisen haukun kanssa kotona, lenkillä tai treeneissä. Erityisen hyvin luento sopii turhautuvien koirien omistajille.

Mitä luennolla opitaan?

Luennolla käydään läpi, mistä huomiohakuisen haukun tunnistaa ja mitä erityispiirteitä sillä on. Lisäksi käydään läpi koiran motivaatiota, eli mikä syy haukun takana on. Syitä ymmärtämällä saa rakentavia työkaluja haukkuun puuttumiseen!

Luennoitsija

Luennoitsija on eläinten käyttäytymisteiteiden maisteri Jaana Pohjola. Jaanalla on laajan koulutustaustansa lisäksi pitkä käytännönkokemus erilaisten haastavienkin koiraongelmien ratkomisesta ja koirankouluttajien kouluttamisesta.

Käytännön toteutus

Kun ostat luentotallenteen, pääset katsomaan sen eläinkoulutus.fi-sivustolta ostohetkellä luomillasi tunnuksilla. Luento pysyy käytössäsi pysyvästi, joten voit kuunnella sen useita kertoja halutessasi. Luentotallenne on katsottavissa heti oston jälkeen.

Koiran huomiohakuinen haukku – luentotallenne

Johdanto ja esittely