Kissanpennun kotiutuminen

Jaana Pohjola By Jaana Pohjola
Kissa, Kissan lajityypilliset tarpeet, Kissan lajityypilliset tarpeet, Kissat, Kissojen sosiaalinen elämä ja suhteet, Kissojen sosiaalinen elämä ja suhteet, Minkälainen eläin kissa on?, Minkälainen eläin kissa on?

Tyytyväinen hevonen, onnellinen omistaja

Jaana Pohjola By Jaana Pohjola
Hevonen, Hevonen eläimenä, Hevonen eläimenä, Hevosen ajankäyttö ja virikkeet, Hevosen ajankäyttö ja virikkeet, Hevosen käsittely, Hevosen käsittely, Hevosen lajityypilliset tarpeet, Hevosen motivaatio ja kouluttaminen, Hevosen motivaatio ja kouluttaminen, Hevoset

Tyytyväinen kissa, onnellinen omistaja -superkurssi

Jaana Pohjola By Jaana Pohjola
Kissalähtöinen käsittely ja lääkintä, Kissan kouluttaminen, Kissan lajityypilliset tarpeet, Kissan turvallinen ulkoilu, Kissan virikkeet ja aktivointi, Kissat, Kissojen sosiaalinen elämä ja suhteet, Minkälainen eläin kissa on?